کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واکنش جهان به قطع پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی چه خواهد بود؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت اعلام کرده پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی را تنها تا تاریخ 8 آوریل 2014 ادامه خواهد داد. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که حتی پس از گذشت سال‌ها، بسیاری از کاربران و به ویژه کمپانی‌های بزرگ، هنوز هم به ویندوز ایکس‌پی بیش‌تر از نسخه‌های جدیدتر ویندوز  اعتماد دارند.

 

مایکروسافت قرار است تا یک سال دیگر پشتیبانی خود از ویندوز ایکس‌پی را پایان می‌دهد، اتفاقی که مایکروسافت مدت‌ها است آن را به جهان یادآوری می‌کند؛ به ویژه به واحدهای تجاری. سیستم‌عامل مایکروسافت بیش از یازده سال پیش، در تاریخ 25 اکتبر 2001، آغاز به کار کرد و مایکروسافت اکنون اعلام کرده که ویندوز ایکس‌پی از این تاریخ تا 8 آوریل 2014 هیچ آپدیت نرم‌افزاری یا پچ رفع باگی دریافت نخواهد کرد.

با وجود نزدیک شدن زمان پایان پشتیبانی مایکروسافت، هنوز هم رایانه‌های بی‌شماری از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند؛ علی‌رغم آن‌که مایکروسافت سه نسخه جدیدتر از سیستم‌عامل خود را نیز منتشر کرد: ویندوز ویستا در سال 2007، ویندوز 7 در سال 2009، و ویندوز 8 در سال 2012. طبق آخرین آمار سال 2013 شرکت «نت اپلیکیشینز»، ویندوز ایکس‌پی هنوز هم روی 38/73 درصد از رایانه‌های سراسر جهان نصب است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ پایان دادن به پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی از طرفی می‌تواند کاربران را به روی آوردن به نسخه‌های جدیدتر ویندوز تشویق یا اجبار کند و از طرف دیگر ممکن است موجب نارضایتی بسیاری از مشتریان مایکروسافت شود.

اگرچه سهم ویندوز ایکس‌پی از بازار جهانی مدتی است رو به کاهش است، اما به نظر می‌رسد حتی تا تاریخ 8 آوریل 2014 هم بسیاری از شرکت‌های بزرگ تجاری رایانه‌های خود را به ویندوز 7 یا ویندوز 8 آپدیت نخواهند کرد. روزنامه تلگراف هم گزارش داده که بر اساس همه‌پرسی کمپانی مدیریت نرم‌افزاری «کم‌وود»، کم‌تر از نیمی از شرکت‌های بزرگ تجاری روند آپدیت از ویندوز ایکس‌پی به دست‌کم ویندوز 7 را آغاز کرده‌اند.

«کم‌وود» می‌نویسد شرکت‌های بزرگ در شرایط کنونی اقتصاد، نمی‌خواهند هزینه زیادی را خرج آپدیت رایانه‌هایشان کنند. به علاوه، این شرکت‌ها هنوز هم معتقدند که ویندوز ایکس‌پی به خوبی نیازهایشان را برآورده می‌کند. با این حال، اگر مایکروسافت بخواهد بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی را پایان دهد، شرکت‌های بزرگی که از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، به دلیل عدم دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری، با خطرهای امنیتی مواجه خواهند شد.

باید صبر کنیم و ببینیم آیا مایکروسافت همچنان به دنبال پیاده کردن زمان‌بندی خود خواهد بود و پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی را تا یک سال دیگر قطع خواهد کرد یا چند ماه دیگر هم به عمر سیستم‌عامل خود خواهد افزود تا کمپانی‌های بزرگ بتوانند رایانه‌هایشان را از ویندوز ایکس‌پی به ویندوز 7 یا ویندوز 8 ارتقا دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14289 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/01/20 تعداد مشاهده: 1588
کلید واژه ها:
سافت گذر